9.a klass käis KIK-I projekti toel Pernova Loodusmajas kivistisi määramas. Tunni alguses tuletasime meelde meie maailma vanuse ning geoloogilise ajaloo. Edasi jaotati õpilased gruppidesse ja algas interneti abil fossiilide määramine ning nende õigesse ajastusse jagamine. Pooleteise tunni pärast olid kividest leitud nii teod, karbid, käsijalgsed, peajalgsed, trilobiidid, korallid, käsnad kui ka okasnahksed ja teada fossiilsete kütuste tekkimise lugu.
Samal ajal oli 7. b klass geograafiatunnis. Tund algas kerakinos, kus õpilased said tutvuda visuaalse programmiga (360°) „Kaardivõrk ja geograafilised koordinaadid“. Edasi suunduti õppeklassi, kus sai alguse loodusmaja interaktiivne mäng. Õpilased orienteerusid kaardi ja kompassiga, määrasid asimuuti ning lugesid erinevatelt kaartidelt andmeid. Näiteks saadi ühelt kaardilt teada, missuguses Eesti piirkonnas kasutatakse sõna „ämber“, missuguses „pang“.